Hon är hans barnbarnsbarn!!!

 
Häromdagen kom min man hem med en stickad tröja som han köpt till mig, underbara fina <3
 
Jag har tur som har en så himla snäll och duktig dotter! Vi gick ner till stan tidigt imorse för att fortsätta spåna på framtidens jobbplaner, ett möte som kändes så himla bra och min lilla tjej skötte sig utmärkt!!
Sen blev det lunch i stan med vänner och lite julklappshandling.
 
När vi kom hem så fick vi besök av min farfar som skulle adoptera min gamla Ipod. Minja ääälskar honom och dom lekte och busade en massa. Så himla häftigt att hon är min farfars barbarnsbarn!!!
Tänk att kunna säga "detta är min sons dotters dotter, mitt barnbarnsbarn"
 
 
 
Lekstund med gammelfarfar
 
 
Jag och min lilla dam har delade meningar gällande foton med oss båda på. Jag hade tyckt att det varit himla mysigt att få ett fotto på oss tillsammans men det tycker inte hon...
 
 


Kommentarer
Gammelfarfar !

Hej Minja ! Tack för en fin lekstund!

Hej Josse ! Du skall ha tack
för Ipoden, som jag naturligtvis blev glad för !!!

Sköt om Er och njut av livets stunder !

Ses snart igen Gammelfarfar William !

2012-11-28 @ 07:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0