Hon kan både det ena och andra...

Igår var vi på Emporia... Många som har varit där har sagt att dom blivit besvikna och att det inte alls var så häftigt som man hört att det ska vara. Men jag kan inte direkt säga att jag blev besviken, men inte heller jätteimponerad. Det var bra affärer med bra sortiment och fin ordning men det var just bara det, ett nytt fint köpcentra. Jag tycker mycket mer om att kunna gå ner i stan och mysa om jag behöver handla... Så om det inte skulle vara så att jag vinner en himla massa pengar som jag kan gå och shoppa för så håller jag mig nog till stan =)
 
Tiden går så fort nu med min lilla älskling.. <3
 
Hon går som bara den, men måste hålla sig i saker såklart. Men gör hon bara det så går det fort!
Hon älskar mat, det finns näsan ingenting jag gett henne som hon inte har tyckt om. Favoriten är kalops och spagetti och köttfärssås. Hon tycker till och med om oliver!!!
Hon ler och skrattar alltid, så fort hon vaknat så ler hon. Även om hon är trött och sur så räcker det att man ler mot henne så ler hon tillbaka!
Hon är en ängel att klippa naglarna på, det har hon alltid varit. Hon sitter bara tyst och tittar på när jag klipper även om tårna är lite kittliga.
Hon älskar att pilla på små små saker, smulor och prickar, så jag vet med säkerhet att det inte är något fel på hennes syn iallafall!!
Hon är superduktig på att dela med sig, allt hon håller i som jag ber om att få låna ger hon mig för att sedan få tillbaka det. Hon vill även att man ska smaka på allt hon äter och blir nästan aldrig sur om jag tar saker ifrån henne som hon inte får lov att ha.
Hon pratar en himla massa även om det inte är helt förståligt... Hon säger mamma, babba, usch (mamma å pappa tror att hon säge voff) och en himla massa annan skit och när hon blir sur så säger hon dididididi... =)
 
Blommarna som jag fick av mamma <3
 
Igår när Tim kom hem från Maxi så fick jag två tidningar, ska njutas av om jag får en stund över idag.. eller nån annan dag haha!
 
Igår gick jag och Minja hem till bästa Elin och Millian och lekte lite. Hon hade köpt en jättefin ljuslykta som jag såklart blev sugen på. Och så berättade hon om en adventsljusstake som var på extrapris just nu... Så vi tog oss ner till stan även fast det regnade som bara den, och nu sitter jag här med en ljuslykta och en ljusstake rikare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0