Lunchdejt inbokad med moster och morbror

Idag har jag varit nere i stan med min bebeis och min man, vi har ätit lunch på stans bästa café Cosmopolitan och så har vi klolat lite på julklappar. Vi har redan några färdiga, superskönt!
Sen har vi bara myst och lekt här hemma förrutom en stund ikväll när Tim igentligen skulle spelat fotboll men han kunde inte vara med idag eftersom han skadat sitt knä.. (men han skulle absolut gå dit och visa sitt intresse ändå!?)  Så jag skickade iväg barnet med honom i ösregnet haha så fick jag 1,5 timme helt själv! Och tänka sig, när dom kom hem så sov min Mini!!! Det kändes jättelyxigt att kunna ta en dusch i en tyst lägenhet och sen mötas av en sovande bebis!
 
Imorgon ska vi äta lunch i stan med Crille och Millan, det ska bli jättemysigt! Jag ska bara komma på ett bra ställe att äta på... Jag äter ju lchf och på dom flesta ställena är det enda alternativet för mig sallad och det är såå tråkigt, så ett ställe med riktig mat typ kött eller kyckling är bra för så kan jag byta ut tex potatis mot sallad, coleslaw eller något annat bra! (caféer har ju annars bara paj, mackor eller pasta och det funkar inte alls!)
 
Här om dagen gick vi en runda inom parken och matade ankorna. Minja har inte riktigt koll på dessa kvackande saker än men hon ska nog lära sig att mata dom =)


Kommentarer
Mamma -Mormor

Hoppas att ni får en mysig lunch!

2012-11-06 @ 11:02:26
Michaela

har hon ny vagn, lilla pluttan?

Svar: Nja vi har haft den ett tag nu, nån månad iaf. Det är en baby jogger, city elite... Världens bästa vagn! =) Tims syster känner dom som äger det så vi fick ett bra pris! =)
Josephine Engström

2012-11-07 @ 14:46:47
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0