Min stora flicka står själv!!!

Vi har haft fullt upp i flera dagar nu!
I fredags var jag nere hos mina förädrar där Minja sen sov över när jag åkte in till Malmö och träffade upp två vänner. Senare på kvällen gick vi ut på lillatorg och hade en superbra kväll.
På lördagen åke jag och Tim ner till Minja i Höllviken och firade min pappa lite sen på kvällen bar det av till gåsamiddag hos Minjas farmor och Micke. Det var så himla gott med gås och alla tillbehör som man ska ha, jag åt så jag nästan sprack!!
Igår jobbade jag hela dagen från 9-18 så jag hann knappt se min lilla plutt något alls. Men det var ju farsdag och Tim fick ju vara just pappa hela dagen =) Dom umgicks med Minjas farfar och kollade på ljusspel i en kyrka. Det är lite sorgigt att inte få mysa med henne på en hel dag men samtidigt så är det kul för Tim att han får ha henne alleles för sej själv, precis som jag får varje dag som han jobbar...
Minja firade sin pappa med en halsduk som hon valt ut i present, sen på kvällen åt jag och mitt hjärta från Spoonery (där han jobbar).
 
Fick en bild från min pappa som dom tagit när dom passat Mini
 
Jag trodde att jag skulle tycka om att Tim jobbar som han gör, en vecka jobbar han tre dagar och är ledig fyra, veckan därpå är det tvärtom.
Men jag tycker inte om det speciellt mycket... När han tex är ledig tre hela dagar i rad så får jag myror i benen. Han vill ju självklart ta det lite lungt och kanske bara vara hemma en dag, men då känner ju jag att vi äntligen kan göra något tillsammans och får panik av att vara hemma en hel dag... Sen när han jobbar så saknar jag honom och önskar att han var hemma! När han jobbar så har jag ju Minja helt sjävl och då blir allt lite mer komplicerat... Jag kan tex inte duscha om jag inte gör det fort som attan med duschdraperiet öppet och Mini på golvet utanför. Eftersom hon ställer sig upp mot allt nu så ramlar hon såklart även ibland och skulle hon ramla och bli ledsen så vill inte jag stå blöt i duschen.
Hon kan förresten stå helt själv nu, utan att håla sig i!!! Hon gjorde det för första gången i torsdags och sen dess så han hon gjort det flera gånger, men det går bara om hon inte tänker på att hon gör det!
Det går fort nu och jag har ju gissat på att hon kommer gå på julafton så vi får se om jag har rätt.....!?


Kommentarer
Annika Bergkvist

Hej lilla finaste familjen:)
Jag satsar på att hon gör en "Ottilia". De är ju födelsedagsvänner:)
Tror hon går när hon är 9 månader och tre veckor:))
Du har fiiin blogg Jossan<3
Massor av kramar till er alla från oss alla

2012-11-13 @ 15:31:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0