Minjas första tomteträff

Igår var jag och min tjej nere i stan med Madde och Olivia. Det är jättekul att se Minja och Olivia tillsammans. Det skiljer ara 9 dagar mellan dom och dom har verkligen börjat uppskatta varandra nu!
Nere på stan sprang vi på tomte som Minja jättegärna ville sitta hos och berätta vad hon önskar sig...
Det är sådär lätt att föreviga det med ett foto med vi gjorde iaf ett försök!
 
 
 
Minjas första tomteträff
 
Igår eftermiddag kom min mamma hit och senare min pappa. Vi lekte med Mini och hämtade mat hos Tim (snart stammisar där haha) sen var vi ute coh gick en runda så Minja fick somna i vagnen.
Innan pappa kom så åkte jag och mamma bort till en av mäklarna här i slottsstaden för att höra oss för lite. Vi har ingen flytt på g nu alls men när den dagen kommer och vi kanske vill ha ett hus med trädgård så kan det vara kul att veta vart man ska leta. Vi pratade med en jättetrevlig kvinna och kom fram till att det vi får ta en runda med bilen för att kolla var vi kan tänka oss att bo en dag och sen ta det från där.
 
Nu sover min lilla plutta i min famn, hon vaknade kl 5 imorse och har sedan dess varit vaken tills hon somnade vid halv 11. Så länge har hon aldrig varit vaken innan på morgonen så jag är stolt över henne! Snart ska jag lägga henne i vagnen och göra mig iordning för att sedan gå ner till stan med två vänner och deras ungar!
 
 
 
Det är en underbar dag och vi ska njuta en massa av att få må bra och av att få vara tillsammans,
min dotter och jag! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0