Nollsextjugiotre, underbart!

Nollsextjugiotre!!!
En fantastisk känsla for genom min kropp när jag vaknade imorse av att min lilla tjej pratade och jag insåg att hon tagit sovmorgon till kl 06.23! Hon sov en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen igår och på kvällen nattade jag henne i sin säng igen. Det tog lite längre tid, ca 30 min men hon grät nästan ingenting, mer beklagade sig lite bara. Det känns så skönt att vi ändrat på våra dagar och jag tror att det är skönt för Minja med.
Innan så gick vi mest efter klockan, hade hon varuit vaken i 3-4 timmar så var det sovdax och så nattade vi henne... Men ibland kunde hon ligga vaken i vagnen i en hel timme för att slockna precis innan vi kom hem. Nu är hon istälet vaken och glad i ca 5-6 timmar för att sedan somna lätt som en plätt! Det fungerar för oss eftersom hon aldrig blir grinig och sur. Två timmars vila på en hel dag är kanske lite lite men jag kan inte tvinga henne att sova och så länge hon mår bra så tänker jag inte lägga mig i.
 
Idag mös vi igång morgonen med lite välling och barnprogram...
 
 
Bubbelgummis var det visst som visades, Minja kollade faktist en stund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0