Ny header och nytt tem på gång!

Jag har länge velat ha en egen header men jag är ju så löjligt dålig på allt vad datorer heter och har för den delen inget fotoredigeringsprogram på min dator så det har inte blivit någon header.
Men så har jag ju min underbara vän Michaela som ska hjälpa mig med att pyssla ihopa något fint... Temat på bloggen ska också ändras eftersom texten nu är så liten och svårläst. Så snart blir det nytt och fint!
 
Minja älskar sin pappas risifrutti, det räcker att han tar ut den ur kylen så hänger hon kring hans ben =) Så han har inte så stort val än att dela med sig lite till sin lilla dam!
 
 
 
Minja fick en ny mössa idag. Hon behövde en som gick ner över hinderna nu när det börjar bli kallt... Dom lovar ju snö i nästa vecka så vi får förbereda oss =)
 
                                             
                                              
 
Imorgon kväll blir det jobb för min del, det är ett roligt uppdrag så jag ser verkligen fram emot det. Jag ska även jobba med en vän som jag tycker mycket om så vi kommer säkert ha roligt och förhoppningsvis göra ett bra jobb! Det är jättekul att komma ut och tolka lite mer nu efter en massa månader hemma. Jag älskar verkligen att vara hemma med min tjej med det är himlans kul att tolka med! Och det känns jättebra att känna att det är roligt att gå iväg och jobba, för jobba måste jag ju göra förr eller senare!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0