Vi hejjar på pappas MFF!

Idag är vår Tim på väg till Stockholm, han ska kolla när hans MFF vinner!!! Vi ska hejja på så gott vi kan här hemifrån, Minja vill ha sin MFFbody på så snart ska vi göra oss klara för denna dagen!
Annars har vi inte så mycket planer för dagen, leka lite med Elin och Millian bara.
Jo, jag kom ju på nu att jag och min farfar ska ut till min farmors grav och lägga en blomma! Det var längesedan jag var där så det ser jag fram emot! Jag är inte en sån som tycker så himla mycket om gravplatser, jag känner mig lika nära min farmor och mormor någon annan stans som vid deras grav, därför har jag igentligen inget jättestort behov av att åka dit. Men det ska ändå bli kul att åka dit idag!
 
Jag vet att min mamma är ensam hemma ikväll, pappa ska iväg på kurs så jag funderar på om jag och min lilla loppa ska åka ner till Höllviken och äta kvällsmat där!?
 
 
Nä nu är min bebis sååå uttråkad och rastlös... Får göra något åt det innan här blir tråkig stämning hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0