Är man sugen så är man...

 
Igår va min lilla loppa jättesugen på Oboy så hon tog saken i egna händer...
 
Superduktig flicka!
 
Idag har varit en lugn dag, jag fick sova ut medans Tim gick upp med Minja. Sen gick dom iväg för att träffa en av Tims vänner. Jag gick och drack en kopp kaffe med Elin och Millian. Sen har vi bara varit hemma och tagit det superlungt.
Ikväll kommer Tims vän hit för att dricka lite öl å spela lite fifa... Jag beger mig till Elin för en tjejkväll. Hennes pojke Millian sover hos sin mormor och hennes sambo jobbar så det blir bara vi två... Det har aldrig hänt innan!!! =)
 
Minjas farbror fyllde 23 år här om dagen så imorgon ska jag och Mini till Tims mamma och fira honom, Tim jobbar tyvärr så han kan inte följa med...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0