Barnprogram och julkalender

Igår somnade Minja hur gott som helst när jag var ute och gick med henne, Elin å Millian. Men sen när jag och Tim gick och lade oss vid 22-tiden så vaknade hon och var ledsen. Hon fick lite ersättning men var fortfarande ledsen så Tim fick gå upp med henne. Det slutade med att vi var uppe med henne till ca kl 00.30! Sen somnade hon i min famn och fick sova hela natten i min säng hos mig. Det var riktigt mysigt men shit så varma vi blir! Och jag sov iof inte så mycket eller gott heller... Men så länge min prinsessa mår bra så är allt okej!
Jag misstänker att hon hade ont i sin mage för den kurrade en massa...
Sen gick jag upp med henne kl 6 och var uppe en timme, sen sov hon en timme till och då kunde jag gå och lägga mig. När hon vaknade kl 8 gick Tim upp md henne och jag slocknade som en sten i 40 min till innan han gick och jobbade. Han och Mini var jättesnälla och tömde diskmaskinen imorse så jag fick en mindre syssla att göra idag =)
 
Min loppa har ju inte riktigt fattat poängen med tv än men det är supermysigt att ha barnprogram på på tvn ändå för emellanåt så fassnar hon och faktist tittar lite... Jag ser fram emot tidiga mornar nu i jul med henne, gå upp och kolla på julkalendern och mysa, även om det förmodligen kommer vara jag som kollar mest haha!
Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, att jag skulle längta efter tidiga mornar och julkalender...
 
Minja kollade på tv i några sekunder
 
Morgonkaffe är en bra sak!
 
Idag skulle vi igentligen träffat en vän men det blev avbokat så än så länge har vi inga planer. Ganska så skönt faktist!
Ska göra oss iordning och starta dagen med en promenad iaf för det är fantastiskt fint väder ute!!!
 


Kommentarer
Annika Bergkvist

Lilla Goa Lo får bara se BRA barnprogram:)
Kram på er från
extramormor Annika
Vet hon har många:)

2012-10-11 @ 19:07:12
William

Hej Minja !
Du är så duktig som försöker stå och rätt som det är springer Du omkring och pillar på allt !
Det är så man lär sig om alla prylar !

En stor kram och hälsa MAMMA OCH PAPPA !
Gammelfarfar William

2012-10-14 @ 08:15:06
Hanna Karlsson

Det är så jobbigt när de sover dåligt...

2012-10-16 @ 07:16:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0