En helt underbart fantastisk helg

Jag har haft en så fantastisk helg. En sån helg som man inte ens finner ord till att kunna förklara.
När jag kommer till Kristianstad så är det som min fristad. Där är jag verkligen jag och mitt liv är mitt...
Det är en svår känsla att förklara men när jag flyttade dit så fick jag min första egna lägenhet. Jag hittade nya vänner som kommer finnas i mitt liv föralltid, underbara vänner. Jag gjorde en massa nya saker, utmanade mig själv och njöt av det livet som jag själv skapade. Jag pluggade och lärde mig teckenspråk bara för att jag ville det. Jag kunde komma och gå som jag ville och ha vem jag ville på besök när jag ville. Vi samlades alltid hemma hos mig, jag och mina vänner... Det var 4 fantastiska år!
Självklart saknar jag den tiden man samtidigt så fortsätter livet och nya fantastiska saker händer.
Jag träffade min underbara Tim och vi köpte vår första lägenhet tillsammans. Vi blev gravida och fick en helt fantastisk liten flicka tillsammans. Jag fick jobb och började jobba som tolk och hittade flera vänner. Vänner som  nu är på samma plats i livet som jag är och som jag delar min vardag med.
Livet är bra fantastiskt!
 
Finaste Jonas och Ewa
 
När vi kom till hotellet så snackade vi en massa skit och gjorde oss iordning, sen kom Jonas och vi gick ner till O´learys för att äta. Love spelade lite kärlekslåtar och vi skrattade och hade så himla mysigt. Sen gick vi tillbaka till hotellet för att dricka lite (lite mer än lite) vin. Tillbaka på O´learys spelade Artmade och kärleken sprudlade kring oss alla. Det kändes precis som förr =) En konstig känsla...
 
Vi hade nog allihopa så otroligt roligt tillsammans och det är en helg jag aldrig kommer glömma. Självklart saknade jag min bebis och man en massa men jag tror att jag behövde denna helgen, jag har liksom fått en massa ny energi nu till att vara en ännu bättre mamma!
Minja mös hemma hos sin mormor och morfar och höll igån dom på en massa bus så henne gick det ingen nöd på! Och mannen min drack öl med sina vänner till en massa matcher Fifa...
 
Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så många vänner omring mig som jag kan dela så fantastiska upplevelser med...


Kommentarer
Michaela

Låter helt underbart vännen!!

kärlek till dig ♥

2012-10-16 @ 19:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0