Familjemys är oslagbart

Oj vad tiden går när man har mycket att göra! Jag älskar att sätta mig med datorn och skriva ner vad som händer i våra liv... Men jag vill också ha tid för det när jag väl gör det. Det får inte bli några stressade minuter som jag slarvar ner en massa ord bara för att det ska va så. Nä jag vill ha min lilla stund när jag funderar över livet!
 
Förra veckan var vi hos min farfar och tittade på hans nya kök... Det var superfint och fräscht! Vi åt en massa god mat och hade en jättetrevlig kväll tillsammans.
 
 
I helgen åkte jag och min lilla familj ut till skogen för att se kom vi kunde hitta någon svamp. Vi hittade en massa svampar men inte av den sorten vi sökte haha så det blev lite myspromenader i skogen istället men det gjorde inget för det va superfint väder och vi var på bra humör =)
 
<3
Annars har vi bara njutit av några dagar tillsammans hela lilla familjen. Vi har varit ute och promenerat en massa och i lördags var vi på matmässan med Minjas farfar och farbror. På kvällen var jag på 25års fest hos en vän, det var tema med Paris 1920-tal!!! Alla var jättefina så det var roligt att se!
 
 
Jag älskar att mysa med mina hjärtan! Speciellt sånna här dagar!
 
Hon är det finaste, mest underbara jag någonsin gjort!
Jag älskar dej!


Kommentarer
William

Hej Minja !!

Visst hade vi det trevligt ! Tack för att Ni kom
och förgyllde dagen !

Minja-- hälsa Mamma och Pappa !!!

2012-10-30 @ 06:42:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0