Hon ställer sig upp!

Idag startade vi dagen klockan 04.53... Underbart!
Det var faktist ganska så mysigt för Minja var lugn och glad. Vi satt och mös i soffan en timme sen ville hon sova en stund igen, jag hann blunda lite i typ 40 min sen vaknade min loppa igen!
Nu har Tim med vaknat och vi ska gå iväg för att inhandla lite frukost!!
 
Min älskling kan ställa sig upp helt själv nu och gå runt bordet eller längst soffan. Ibland slår hon sej lite men är inte så jättekänslig faktist. Tiden går fort och hon lär sig nya saker varje dag, det är helt fantastiskt! Favortien är datan nu =) Spännande spännande! Så när jag är färdig är det Minjas tur att leka lite med tangenterna!
 
Mini somnade i vagenen här om dagen, med Elins mobil tätt mot örat med barnvisor...


Kommentarer
Anonym

Minja nu kan Du utforska världen mer systematiskt
och lära dig allt om allt. Mamma eller Pappa talar om när det är farligt.Lyssna med bägge öronen för
det är viktigt !!!!

Tack för idag ch lycka till med allt !!!

Gammelfarfar !!! Vi ses på tisdag !!!!

2012-10-21 @ 07:19:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0