Kalasfirande med underbara vänner

Sitter med min lilla skrutt i famnen och myser, hon sover gott och jag njuter av henne!
Hon vaknade inte förrän klockan 06.20 imorse!!! Lyx!
Men anledningen till det var nog att hon var uppe länge igår, Adrian fyllde 25 år så vi var där på kalas och firade honom. Det blev en superrolig kväll! Anna, Jocob och Bella följde också med och Jacob körde så jag och Anna passade på att dricka lite vin! Mini underhöll alla med sitt skratt och sina miner, hon kan verkligen göra sig till!
Så hon somnade inte förrän efter kl 8 men var ändå glad fast trött fram tills dess...
 
 
 
Det gick bra i Kristianstad igår och Minja uppförde sig exemplariskt =) Hon och Emelie busade en massa!
När vi kom tillbaka till Malmö så skulle jag bara hem och byta om och hämta bilen sen köra bort och hämta upp Anna, Jacob å Bella. Men snälla Emelie erbjöd sig att ta med sig min lilla flicka hem till sig och sen komma bort med henne till Anna när jag kom dit. Så så blev det! Det var skönt eftersom jag vet att hon får all uppmärksamhet av Emelie men oj så konstigt det var att sätta sig på bussen helt själv och åka hem utan min lilla tjej. Jag kände mig halv och naken, som att alla tittade på mig och undrade var jag gjort av min bebis... Men efter en timme fick jag tillbaka henne så det var nog mer en prövning för mig än för Minja haha! Hon är ju glad vem hon än är med det är mer jag som tycker att det är lite jobbigt att vara utan henne. Jag vet att det är jättebra för henne att kunna vara med andra och att det är bra för mig med så jag lämnar henne gärna ett litet tag även fast jag tycker det är lite sorgligt haha!
 
 
Min farfar har fått sitt kök vidgjort så nu väntar vi ivrigt på en inbjudan så vi får se det =)
Snart åker jag och Minja ner till Höllviken och myser lite med mormorn å morfarn, jag ska passa på att sy lite kuddar när jag ändå har barnvakt!
 


Kommentarer
Annika Bergkvist

Sötaste och finaste lilla Lo som e sååå gooo...o hennes finaste mamma:) tack för att ni förgyllde kvällen<3
Ses snart igen:)

2012-10-07 @ 16:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0