KANELBULLENSDAG

Ojoj idag är det kanelbullens dag! Och Minjas farbror Robin kommer hit idag och leker med Minja så då måste vi ju äta kanelbullar!!!
Jag är så glad, har nästan blivit av med alla min mammakilon nu så då kan man förtjäna en kanelbulle såhär för att fira dessa underbara bullars dag! =)
 
Imorgon ska jag och Minis morbror Crille äta lunch tillsammans i stan. Han har inte träffat prinsessan på ett tag så han blir nog överraskad över hur mycket hon vuxit.
Igår var vi på bvc och hon väger 8085 g och är 70,5 cm lång! Min stora flicka!
Allt annat var också bra med henne och hon är tydligen tidig i sin utveckling så vi är mycket stolta över henne!!!
 
Ikväll kommer nog Elin hit och myser lite, Tim ska jobba sista dagen på sitt gamla jobb idag så det blir skönt att få lite sällskap!!!
 
Favorit i repris, älskar denna bilden <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0