Kyrkansbarntimme

Idag var jag och min prinsessa på kyrkansbarntimme, eller jag vet inte vad det heter idag men så hette det iaf när jag var liten!
Det var jättekul och Minja tyckte det var kul med alla barnen. När vi kom dit så lekte barnen sen fikade vi lite. Efter det gick alla in i kyrkan där vi hade sångstund tillsammans. Jag brukar inte gilla att gå iväg på sånna saker med en massa människor helt ensam men vi hade en ganska så tråkig dag igår och inget att göra idag så jag bestämde mig ändå för att prova och det ångrar jag inte ett dugg! Det är på tisdagar och fredagar så kanske blir det en tur dit på fredag igen!!
 
Imorgon ska jag jobba lite i Lund kl 10-11 och sen 13.30-14.30. Det ska bli jätteroligt, jag behöver komma ut lite och aktivera min hjärna och mina händer.
 
 
 
Jag satt och kollade på gamla bilder på min lilla loppa, älskar detssa bilderna med den fina rosetten!!! Jag vet faktist inte hur gammal hon är där, men jag skulle gissa på ca 3-4 månader...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0