Lunch med morbror <3

Igår blev jag bjuden på lunch av världens bästa morbror Crille. Vi åt på La Roche, det blev tapas som var supergott. Det enda jag inte kunde äta var blåmusslor, jag tycker om smaken men så råkade jag titta in i den och dom ser obehagliga ut så efter det vände det sig i mgaen på mig... Men allt annat var gott! Tack fina bror!
 
 
Idag ska jag, Minja och Emelie åka till Kristianstad och hämta biljetter till nästa lördag då Artmade spelar på Olearys. Det ska bli så fantastiskt roligt att se dom. Vi blir ett litet gäng, ett underbart gäng! Jag, Ewa, Magdalena, Heidi och Jonas. Alla är vänner som jag träffat undertiden jag utbildade mig i Önnestad till tolk. Vissa av oss har inte träffats på ett bra tag så det ska bli så himla roligt.
Ett problem har dock varit resan dit och hem... Sista tåget går hem kl 00.06 och då vet jag inte ens om dom spelat färdigt, sen går det en buss kl 02.00 typ men det tar nästan 2 timmar att åka hem med den och sen stadsbuss på det... Det betyder att vi skulle vara hemma ca kl 05.00 på morgonen!!! Men så sa min underbara pappa igår att han kan fixa ett hotellrum till oss! Så nu har jag och Ewa bestämt att vi ska sova på hotell i Kristianstad istället =) Sån lyx!!! Jag längtar så mycket efter denna dagen att jag har fjärilar i hela kroppen!
Gud vad kul det ska bli!!!!!!
 
 
Igår var jag nere hos mamma och pappa och åt kvällsmat, min mamma lagar världens godaste mat!
Så passade jag på att be mamma att färga mitt hår, det blev bra som det brukar bli =)
 
 
 
Igår jobbade Tim första dagen på sitt nya jobb, det gick tydligen jättebra och dom slog rekord! Mini ville gärna följa med pappa till jobbet och leka med visparna men hon fick till slut stanna hemma med sin mamma istället. Och det var nog okej för sen busade hennes mormor och morfar med henne hela kvällen!


Kommentarer
William

Hej på andra sidan !!

Så proffsig sida ! Misstänker Crille ???

Mitt kök är på plats och är som en dröm.

Kära Hälsningar till Er alla - med en kram !!! William

Svar: Tack farfar =) Kände att jag behövde lite förnyelse! Och nej det är inte Crille, det är en färdig typ temasida som man kan välja, så jag har bara klickat på en knapp så blev det såhär fint!
Vi vill se ditt na kök, jag är jättenyfiken!!!!

Kramar Jossan och Minja
Josephine Engström

2012-10-07 @ 08:46:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0