Min bebis står!

Min lilla loppa kan resa sig upp helt själv nu!!! Hon är så himla duktig men är en liten fegis ibland för hon litar inte på sig själv så hon gnäller lite när hon väl står för att liksom varna oss för att om hon nu skulle ramla så ska vi ta henne haha!
 
 
 
I förrgår var jag, min flicka och mannen hemma hos Minjas farfar och stylade om hans lägenhet =) Vi passade på att städa undan en massa sen fick han nya kuddar och filtar i soffan, en matta i hallen och ett överkast på en fåtölj. Det blev jättefint och han verkade iallafall bli glad!
Sen igår kom Minjas farmor hit och åt kvällsmat med oss. Efter maten blev det lite glass och kaffe sen hade jag svårt att somna haha! Jag brukar inte påverkas av kaffe men igår var det svårt att somna, det kan ju iof ha berott på något annat med det vet jag ju inte!
 
Idag var jag ute och gick en runda med Mini, Elin å Millian i ösregnet! Ganska så mysigt nu när hösten kommit ändå, jag brukar hata höstrusket men i år är det annorlunda! I år har jag ju den finaste flickan på jorden hos mig att dela hösten med så nu känns det plötsligt jättemysigt. Jag gosar ner min plutta i vagnen med filt och åkpåse, klär mig varmt och skönt och traskar runt och njuter av allt fint som finns att titta på när hösten smyger sig på.
Jag älskar verkligen att vara hemma med min bebis och jag älskar henne och hennes pappa så otroligt mycket!
Jag har tur som fått just dom i mitt liv <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0