Mini kryper! (nästan påriktigt =))

Igår gick jag och Minja ner en runda till stan. Lämnade tillbaka ett par byxor som jag köpt men som inte passade, och så köpte jag en liten frigolitkans som jag ska klä med spets. Låter kanske tokigt men det kommer bli superfint, visar foto sen!
På kvällen tog jag och min prinsessa ett bad, Mini älskar att leka med vattnet! Sen cyklade jag bort till Elin och tog ett glas vin och pratade lite skit.
 
Idag jobbar Tim lunch, jag har bara städat en massa idag och lekt med prinsessan såklart!
Idag har hon lärt sig att krypa!!! Hon är uppe på knäna och tar den ena armen framför den andra men hon kommer inte upp på händerna.. men snart snart så är det riktigt kryp!
 
 
Min lilla stjärna har legat och sovit på min mage i över 1,5 timme nu, så underbart mysigt att ha henne snusandes så nära! När hon vaknar ska jag göra mig iordning och pack våra saker för i eftermiddag ska vi ner till Minjas mormor och morfar i Hölviken. Jag ska hämta lite tyger och spets och då passar vi på att äta där. Eller det var rättare sagt ett krav att vi stannar och äter eftersom hennes morfar inte träffat henne på länge och han har Minja-abstinens =)
 
Du är det vackraste jag vet <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0