Minja shoppar

I söndags när mamma var här och mös med mig och Minja så gick vi och handla lite mat till kvällen. Minja fick åka i en rullemarie vilket var väldigt spännande =)
 
 
 
Minja med sin världens finaste vackraste mormor <3
 
Morfarn var med här och lekte en liten stund men sen skulle han åka till Göteborg för att hålla kurs, men lite lek fick vi tillsammans. Men idag så ses vi igen, hela lilla familjen ska till Minja gammelfarfar och äta och kolla på hans nya kök. Ingen av oss har sett det än så det sk abli mycket spännande! Vi har alla lagat ite mat var så det blir knytkalas, jag tycker det är roligast så. Vi har gjort det nån gång innan och det är kul att se vad alla gjort och så älskar jag när det är flera smårätter!
Min uppgift blev en potatisgratäng och en broccoligratäng och så har jag lovat att ta med kaffe och kaffekokare för det har han inte =)
 
 


Kommentarer
Mamma -Mormor

Då ses vi i kväll , det ska bli mysigt! Puss puss

2012-10-23 @ 10:54:01
William

Välkomna på mat och visning !!!!

Ser framemot att få träffa Er alla !

William

2012-10-23 @ 12:37:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0