Rastlös mamma

Idag har vi haft en halvtråkig dag... Tim får spel på mig dagar som denna! Jag har så tråkigt och vill bara göra något roligt men har ju självklart ingen aning om vad jag vill göra... När han äntligen är ledig så vill han ju bara ta det lungt och det kan jag förstå (kanske inte precis när jag är som mest rastlös haha men nu när jag e lugn =))
 
Minja har skaffat klängbiljett och är på och klättrar på mig helatiden... Hon är vanligtvis ganska så duktig på att kunna leka själv lite och krypa runt själv men nu är det ett minne blott!
Hon kryper fram till mina ben, drar sig upp i mina byxor och gnäller tills jag ar upp henne. Antar att det är en fas som vi ska igenom det med, och det är tur att hon är så himla söt, för annars hade man nog fått spel iband haha!
 
Nu ska mitt hjärta snart sova, hon sitter i mitt knä och gör allt för att få trycka på datan... Hon ÄLSKAR datan!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0