Till farbrordoktorn

Min älskade lilla unge har sedan typ två-tre månader tillbaka vaknat klockan 5 på morgonen... Då går vi upp och myser lite, hon får risgröt och så leker vi en liten runda. Efter ca 2-3 timmar är hon trött och sover igen. Då kan hon sova allt från 40 min till 2 timmar.
Dom första gångerna hon vaknade så tidigt så trodde och önskade jag att det bara var en liten fas... Men det har fortsatt så den lilla fasen var lite längre än jag hoppats! Men varje morgon när hon vaknar så är hon så superglad och bara helt fantastisk så det går inte att vara annat än glad fast att man får starta dagen tidigast i kvarteret!!
 
Glad liten morgonskit
 
Igår var jag och min skatt nere hos mormorn å morfarn. Morfarn hade tagit ledigt nån timme bara så han kunde mysa med Minja. Dom älskar henne verkligen något helt enormt... Underbart att se dom tillsammans!
 
Idag ska Minja till doktorn på 8-månaders kontroll. Det ska bli kul att se hur lång hon blivit och hur mycket hon väger. Jag vet inte vad dom ska kolla mer så det blir spännande!
 
 
 


Kommentarer
Mamma -Mormor


Man önskar att man hade hennes underbara morgonhumör! Lilla älsklingen!

2012-10-03 @ 14:10:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0