Vardagslyx med mormorn å morfarn

Klockan är 06.43 och Minja har varit uppe sedan lääänge. Idag vaknade hon klockan 04.30! Tim gick upp med henne eftersom jag längtat något galet efter min sovmorgon... (jag har ju varit uppe kl 4 och 5 nu i två dagar...) Men efter en timme var hon tydligen jättetrött och ville sova, men det blev inte långvarit för kl 06.00 fick jag gå upp ändå!
Att det ska vara så svårt för en bebis att förstå att vi nu lever i vintertid och att man då måste sova till kl 6-7 även fast vi ställt fram klockan... (hon sover iof aldrig till kl 7 ändå men man kan ju få drömma!)
Nä jag hoppas att det snart rättar till sig så att vi slipper välkomna dagarna (nätterna) kl 04.00!!!!!!!!
 
Idag ska vi ut och gå en runda, ska kolla runt lite vad det kostar att få en krans bunden till min mormors grav...
Tim är ledig så vi ska gå hela lilla familjen, jättemysigt!
I eftermiddag blir det tvätt för hela slanten! Tråkigt men ett måste...
 
Igår kom mamma och pappa hit och mös med mig och Mini. Det var så himla mysigt, jag älskar att kunna träffa dom så mitt i veckan i nån timme bara, vardagslyx likom!
Vi lagade mat och va ute och gick lite. Jag fick superfina blommor av mamma och så fick Minja ett par jättefina jeans av sin morfar och ett hårband av sin mormor, vi har tur som har världens bästa mormor å morfar till Minja!
 
Minja ÄLSKAR datan, det finns inte mycket som är så intressant som när jag sitter och knappar på den! Så nu vet alla som undrar vad hon önskar sig i julklapp =)
Lyckades avleda henne en liten stund nu med spotify på mobilen, hon har sin egen spellista medb arnvsor så den brukar vara populär!
 
Nä nu ska vi skicka iväg ett sms till Elin och Millian och se om dom möjligtvis är vakna och känner för att gå en runda!? Man kan ju ha tur!
 
 '
Minja och hennes finaste kille Millian <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0