Vi älskar inte hösten, min flicka och jag!

Idag är det riktigt höstrusk ute. Det blåser och regnar, inte alls en sån fin höstdag som vi hade igår!
Men jag och min lilla flicka gav oss ändå ut på en långpromenad. Vi var ute och gick i 2 timmar och passade på att handla lite nödvändigheter.
Sen har vi lagat lite mat och ätit, nu sover Minja och jag har lite egentid.
 
 
Minja tyckte att det var såådääär kul att sitta nerpackad i blåsten...
 
Imorgon kommer min mamma och pappa för att hjälpa mig slipa vårt matbord. Nu är det bara träfärgat men jag tänkte måla det vitt, stolarna är redan vita så jag tror det kommer bli fint.
Så det blir en runda till Rusta imorgon på dagen för att handla färg, kommer nog iaf inte hinna måla det imorgon men har jag färgen hemma så kan jag måla när det finns tid!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0