Livet var svårt

Min lilla plutta hade det inte lätt igårkväll. Tårarna sprutade och läppen darrade och livet var bara så orättvist. Hon har blivit snorig så när jag skulle snyta hennes näsa med nässugen så brast det, sen skulle jag dessutom plåga henne med näsdroppar, min lilla skrutt!
Men hon sov gott och vaknade jätteglad kl 5 imorse... Hennes pappa tog morgonen, tack snälla!
Nu sover hon en liten runda igen på min mage, det är så himla mysigt att ha henne snusandes så nära, varm och mjuk!
 
Snart kommer Becca hit och leker med oss. Hon åker tillbaka till USA imorgon och Nicole åkte till Australien i måndags så vi är lite ledsna, Minja och jag! Men dom kommer ju tillbaka så vi ska längta å sakna tills dom kommer hem!
 
Minja har fått nya vantar och en ny mössa av sin mormor, provåkning med dom igår!
 
På tal om mormorn så ska vi ner till henne och morfarn imorgon och mysa. Jag tänkte igentligen åka dit idag men kom på att vi har andra planer. Min farfar ska lägga nytt golv i sitt kök. Och Annas man Jacob är ju superduktig på sånt så vi ska upp till farfar i eftermiddag och kolla hur där ser ut och se om han kan lägga golvet! Så Höllviken blir flyttat till imorgon.
 
 
Minja och hennes pappa <3


Kommentarer
William

Hej mina vänner !
Klart att Minja vill andas bra med näsan.
Barn hämtar sig fort som tur är.

Tack för hjälpen med golvfixaren. Toppen !

Kramar till Er alla från Gammelfarfar mm. William

2012-09-06 @ 13:14:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0