Stövelfynd och morgonpigg dam

Igår hade vi en jättemysig dag. Jag och Minja hade egen tjejtid fram till eftermiddagen när vi träffade Madde och Olivia. Då blev det en runda till stora bernstorp där jag hittade ett par puperfina stövlar till Minja. Dom är svarta och rosa och till och med fodrade så hon kan ha dom även när det är kallt. Dom kostade igentligen 149 kr men så var det 75% rabatt så jag betalade tp 30 kr!!!
 
Damen somnade gott igårkväll men vaknade kl 4 imorse och snackade en massa skit. Så Tim fick natta henne igen vilket tog lite mer är en halvtimme. Se klockan 05.45 tyckte hon att vi skulle välkomna morgonen så det var bara att stiga upp!
Måste visa hur Minja och hennes pappa såg ut för några dagar sedan när dom steg upp!!!
 
  
Haha jag skrattade så jag grät när jag såg dom <3
 
Igårkväll när min lilla tjej skulle sova så gick vi över till min farfar med två kanelbullar och ett par tempursulor som jag fyndade igår. Sen gick vi en runda i snön och lilla Lo somnade innan vi hunnit runt kvarteret.
 
Jag lyckades lura med mig farfar på en fika med mig och damen för en eller två veckor sedan... Mycket uppskattat att slippa åka ensamma!
 
Idag kör vi på en lugn dag. Dom enda planerna vi har är ett tandläkarbesök för Minjas del. Hennes första gång hos tandläkaren! Än så länge har hon bara två tänder där nere med har fyra stycken på väg ut där uppe, varav tvåan till vänster snart är ute... Får se vad hon tycker om tandläkaren!?


Kommentarer
Millan

äntligen är du igång!
Jag med faktiskt.. gör ett nytt försök med nytt tema. haha.

saknar er, kram!

Svar: Åh vad kul at du med startat igen, ska kolla in din sida för lite inspiration =) Puss!
Josephine Engström

2013-01-22 @ 12:14:05
URL: http://enbravardag.blogg.se
William

Vilken tur jag har, som har Josse-Tim och Minja !Josse ringde och frågade om jag ville till Östra
kyrkogården och sätta en blomma, blev jätteglad !
Sagt och gjort kläderna på och till bilen med Minja
och mej i baksätet och en egen privatchafför . Tack !

Ses i morgon och passar Minja en kort stund.
Puss och Kram till Er alla !

2013-01-22 @ 12:57:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0